دستاورد ۹۹ درصدی پاسخگویی در منطقه ۷ عملیات انتقال گاز
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز با اشاره به ثبت ۹۹ درصد پاسخگویی به استعلامات، این موفقیت را حاصل تلاش و تعهد کارکنان این مجموعه دانست و بر تداوم روند خدمترسانی دقیق و سریع تأکید کرد.

به گزارش دید روز،به نقل از روابط عمومی منطقه ۷ عملیات انتقال گاز، مهندس “جلیل بصیری پارسا”، مدیر این منطقه، با اشاره به گزارش اخیر مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت ملی گاز در خصوص عملکرد تابستان ۱۴۰۴، عملکرد درخشان همکاران تحت مدیریت خود در حوزه پاسخگویی به استعلامات سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را ستود.
وی افزود: بر اساس گزارش مذکور، منطقه ما با پردازش ۲۸۵۲ درخواست از مجموع ۲۸۶۲ درخواست دریافتی، موفق به ثبت نرخ پاسخگویی ۹۹ درصدی شده است.
بصیری پارساادامه داد: میانگین زمان پاسخ به این استعلامات که شاخصی کلیدی در ارزیابی کیفیت خدمات است، به فقط ۱ روز کاهش یافته که این امر، این منطقه را در زمره مناطق پیشرو و الگو در صنعت گاز کشور قرار داده است.
مدیر منطقه ۷ عملیات انتقال گاز با قدردانی از زحمات بیوقفه کارکنان، افزودند: این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش شبانهروزی، احساس مسئولیت و همکاری صمیمانه تکتک همکاران در واحدهای مختلف این منطقه است که با عزمی راسخ، در مسیر شفافسازی و تسریع در اجرای پروژههای ملی گام برداشتهاند. این موفقیت، نمادی از تعهد جمعی ما برای حمایت از برنامههای کلان شرکت ملی گاز و توسعه زیرساخت انرژی کشور است..
وی در پایان با اشاره به برنامههای آتی اشاره و گفت: با وجود کسب این رتبه برتر، تلاش ما برای بهبود مستمر فرآیندها و ارتقای شاخصهای خدمترسانی با قدرت ادامه خواهد داشت و مصمم هستیم این جایگاه را در فصول آتی نیز تثبیت کنیم.




